7. syyskuuta 2013

yksinäisten vuorten takana

mä fiilaan syksyy ihan kybällä! musta tuntuu, et tässä syksyssä on jotain erikoista. se on jo ehtinyt yllättää mut lempeän aurinkoisilla päivillä ja antanut mulle omaa aikaa. tässä syksyssä on selvästi jotain salaista. mä täytän kahdeksantoista vuotta 19 päivän päästä ja mua jännittää koska en tiedä millasta se tulee olemaan. mua yleensä jännittää kaikki uusi hyvällä tavalla.
IMG_9656 IMG_9725 tee maistuu älyttömän hyvälle, ihan kuin sen sekaan olis lisätty ripaus ruskaa, ilmassa on sumua ja helmi on kuin takaisin nuoruusvuosillaan. näin monien vuosien jälkeen se jahtaa jopa omaa häntäänsä. syksyn mä yleensä pyhitän hyvien kirjojen lukemiselle, lämpimien villapaitojen ettimiselle kirppiksiltä ja hetkille, jotka on aina ennenkin painunu mun mieleen parhaiten.
IMG_9698 IMG_9678
ainoo asia mikä mua joskus pikkasen suruttaa on se, että mun kaikki parhaat ystävät joutuu uurastamaan kaiken aikaa ylppäreiden parissa, kun mulla taas on vielä vaihtovuoden aiheuttama yksi vuosi ennen omaa luku-urakkaa. joskus tekis mieli lähettää kirje koululautakunnalle, missä vaatisin edes yhtä ylppäritöntä syksyä lisää. että mä ja mun ystävät voitais nauttia tokaks parhaasta vuodenajasta, tuntien vieläkin ittemme niiks hölmöiks yläastelaisiksi, jotka tallusti tapiolankoulun käytäviä ilman tietoa siitä, mitä elämä sen jälkeen olis.
IMG_9671 IMG_9736 toisaalta mä taas oon rakastunu tähän. että on niin paljon salaisuuksia ja tietää, että toiset saa ajallaan selville, mutta että eräistä ei kukaan tule koskaan tietämään yhtään mitään. ei edes sitä, että sellainen salaisuus on olemassa.

syyskuu on kuukausi, milloin kerätään omenat talteen ja yksinäisten vuorten takana niistä valmistetaan hilloa.

martta

11 kommenttia:

  1. ihan pirun ihanaa. this made me happy really

    ja ei ylppärit ees nii pahat oo. tai sit mä en vaa osaa ressaa! mut mä oon ihan samaa mieltä että tässä syksyssä on jotain piilotettua ihmettä. se on ainakin tosi lempee ajatus :---) ja noi kuvatkin on ihania iltakuvia.. tulinpas iloiseks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') im glad to hear that sweetheart !
      okei ahh hyvä kuulla. kaikki vaa pelottelee ja kuumottelee ja ehin jo nyt ressailla, mutta sellanen mä oon vähän liian usein! nyt hus pois ylppäriajatukset!
      syksy on ihmeellinen! kiitos

      Poista
  2. ihanaa, täydellisyyttä aah. haluun lähtee sun kaa seikkailee syksyyn niinku yläasteella <3 annimanninen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi annimanninen me vielä mennään ja juostaan vapaina ja.... ALASTI ESPOON RAITEILLA!!!!!!!!!!!

      Poista
  3. tää teksti tekee kylmiä väreitä!! ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuinka ihanaa että mun tekstit voi tuoda esiin tälläsiä fiiliksiä :') oon otettu! kiitos

      Poista
  4. Mistä tuo kangaskassi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain ton varmaanki valehtelematta viis vuotta sitten mun tädiltä muiden vaatteiden seassa ja se on ikuisuuden roikkunu mun naulakossa! pari viikkoo takaperin huomasin sen ja olin ihan et täh miksen oo huomannu tätä äly coolii bägii aiemmin! mut joo sori ku en osaa auttaa :-( jostain päin maailmaa ja monen mutkan kautta käyttöön!

      Poista
  5. ihana tuo tokavika veska. miuu

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm