22. tammikuuta 2014

Sanoja ikävästä

Mä en ymmärrä miten tää elämä voi näin vain jatkaa kulkuaan, miten päivä voi nousta aina vain uudestaan, kun sä et ole enää sitä näkemässä. Miten lumi voi taas melkeen vuoden jälkeen pudota taivaalta, ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Vaikka tosiasiassa mikään ei ole niin kuin ennen. Tosiasiassa maailma on murtunut ja säröillä, maailma on rikki ja vääränlainen. Minä olen murtunut ja säröillä, minä olen rikki ja vääränlainen.399136_2892660356426_1130147942_n

Ja mulla on niin kova ikävä etten ymmärrä. Ellu, mulla on niin ikävä.
julia

1 kommentti:

  1. 'Mä en ymmärrä miten tää elämä voi näin vain jatkaa kulkuaan, miten päivä voi nousta aina vain uudestaan, kun sä et ole enää sitä näkemässä. Miten lumi voi taas melkeen vuoden jälkeen pudota taivaalta, ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.' Tää on niin ihmeellistä ja tuntuu niiiiin väärältä! Ajattelen ihan samoin.. Voimia sulle!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm