16. helmikuuta 2014

haaveita talven keskellä

mä haaveilen suuresta auringosta, sen lämmöstä ja valosta. mä haaveilen viime talven matkasta thaimaahan. mä haaveilen päiväunista puisen laivan kannella ja lämpimästä tuulesta, joka puhaltaa hiuksissa. mä haaveilen kirkkaasta sinisestä merestä ja siihen sukeltamisesta. mä haaveilen tuhansista värikkäistä kaloista ja kauniista koralleista. mä haaveilen valkoisesta pehmeästä hiekasta ja syvästä vihreästä viidakosta. mä haaveilen salaperäisistä saarista ja suurista seikkailuista. mä haaveilen vaaleanpunaisista auringonnousuista ja violeteista auringonlaskuista. sanna

4 kommenttia:

  1. tein blogi on upea, kirjoitatte kaikki niin kauniisti ja kuvista hohkaa elämä. <3

    VastaaPoista
  2. Voieii minne tää blogi on jäänyt.. :-(

    VastaaPoista
  3. Kyllä me tääl viel ollaan :-) nyt on ollu vähän jähmeen tahmeet kuukaudet, mut ei hättäää kyl tää tästä!!!

    VastaaPoista

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm