13. lokakuuta 2014

Unilauseita


Viime viikot oon nähny joka yö unia, jotka on ollu elävämpiä kuin koskaan. Nää on asioita, joita unet on jättäneet mun mieleen vielä aamun koitettua.

Juostaan kaupunkiin asti, suussa maistuvat jo suudelmat

En haluu pannukakkusaarelle, haluun omille kallioille omalle mökille

Mua ei voi pelastaa

Tuntuu niinku ois kahdet äärirajat, ihon päällä toinen iho

Oon jotenki irralla itestäni

Mä jään tänne

Monen kuun päässä susta

Niille jotka kaatuivat eivätkä päässeet enää ylös

Hän lähti vastakkaiseen suuntaan

Mun aurinko nousee ja laskee sun kanssasi

Yö ei oo mun ystävä

Ruusunnuppuja lokakuussa

Oon rakastunut sanoihin, ja ne seuraa mua mun uniin; kauniit sanat, jotka muistan vielä kun muu yö unohtuu.

Untitled

julia

2 kommenttia:

MARTTA 17, Tapiola, Pohjois-Tapiolan lukio Ilme
Canon 450D, sigma 50mm 1.4

JULIA 18, Westend, Tapiolan lukio
Canon 600D, canon 50mm 1.8

SANNA 17, Westend, Etu-Töölön lukio
Canon 550D, sigma 18-200mm